Úplně ze začátku je základem určit si termín a místo svatby. Jelikož termín se odvíjí hodně od ročního období, doporučujeme si přečíst článek Svatba a roční období. Dalším důležitým krokem je, sestavit si seznam hostů a naplánovat rozpočet svatby. Předběžně je také vhodné rezervovat místo svatební hostiny a místo konání obřadu a začít s výběrem svatebních šatů. Zajistěte hudební doprovod svatby a promyslete ubytování pro ty, kteří budou chtít přespat. Zvolte si svědky, vyřešte svatební prstýnky, svatební oznámení a pozvánky. Domluvte veškeré dekorace, ať už jde o květiny, výzdobu obecně, či svatební kytici. Nezapomeňte sestavit jídelní lístek a objednat svatební dort. Dejte vědět svému fotografovi a jestliže v termínu svatby normálně pracujete, požádejte o volno. Postarejte se o výzdobu aut a nezapomeňte zorganizovat pro své přátele loučení se svobodou.
Všechno tohle je ale velmi nepraktické mít jen někde poházené, nebo napsané na lístečkách po celém pokoji. Do čeho si tedy vše zapisovat? Každému z nás bude vyhovovat něco úplně jiného. Někdo si vystačí s obyčejným sešitem a někdo, kdo má rád ve věcech opravdu pořádek si dopřeje něco lepšího. Ať už se nakláníte pro jednu nebo druhou variantu, doporučujeme se mrknout na Produktivní diář od značky Creativky, který vám pomůže s efektivním plánováním svatby nebo libovolného projektu. Na stránkách Creativky je možnost pořídit si i k plánování spoustu samolepek, ať už ozdobných nebo čistě plánovacích, které vám udělají z pouhého zapisování každodenní zábavu.
Naplánujte si svatbu podle svého!